onsdag 21 oktober 2009

väntar och väntar....


Väntar på att killen som ska kolla på hojen ska ringa.. tiden går sååå långsamt när man sitter och väntar och glor på telefonen stup i kvarten..


Hade stängning i förbutiken idag, var ganska lugnt hela dagen så det var skönt =) Har slängt i mej ett antal kaffekoppar mellan kunderna så tillslut kände ja mej lite halv konstig och hade sjukt mycket energi så ja kunde inte stå still.. sen när det väl försvann blev ja istället hur trött som helst så då tog jag mej en kopp till :P Svårt att låta bli när det är så gott men det är nog dags att dra ner lite på det iallafall :P Lyckades få en stängning i förbutiken i mororn också (stackars John är sjuk =( ) så jag slapp min stängning i kassan! Bra byte tycker ja =)


Nähe nu måste jag hitta på nånting innan jag dör av rastlöshet, ska nog försöka hitta en katt att busa med.. brukar inte vara så svårt att få igång dom =)


Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar