fredag 12 februari 2010

Idag är ingen vanlig dag, idag är idas födelsedag hurra hurra hurra!
God Morron!

Uppe med tuppen idag (eller iallafall Marcus) för att besiktiga pappas mazda vid 7 och guess what! Den gick igenom med blankt papper! Så nu tror jag att pappa är riktigt glad att han inte behöver tänka på det längre. Är full rulle här idag inför kvällen då släkten kommer, ska städa, färga håret, baka tårta, hälsa på Malin Andy och Theo och handla på Maxi så det är faktiskt ganska skönt att vara uppe tidigt. Var knappt jag fick ledigt från jobbet idag men som tur är så löste det sig i sista sekund (Tack Andreas!!) så nu är jag ledig ända tills på måndag!

Jag och Marcus var på Ikea igår och kollade lite efter träningen, skulle köpa fotoramar till vardagsrummet och efter mycket om och men så hittade vi några som dög.


Sen fick vi (läs jag) för oss att vi skulle ha en ny blomma på hyllan i hallen men det är så mörkt där så alla vi ställer där dör Men så fick vi syn på vatten blommor så då fick det bli sånna istället och det blev riktigt bra!



Nähe nu är det dags att ta tag i städningen här hemma så jag blir färdig med allt någongång.. Fast om jag känner mej själv rätt så lär jag bli sittandes med Happy Pets och Happy Aquarium på Facebook.. Kolla här dom är ju jätte söta så man kan faktiskt inte låta bli!
Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar