måndag 8 februari 2010

Slöar dag idag Gunilla från jobbet ringde och väckte mig i morse och undrade om jag kunde hoppa in och jobba men det var jag inte så sugen på, kände mig hängig igår så det känns bättre att bara vara hemma. Fick bli en lugn helg för vår del, var hemma hos mamma och pappa och spelade uno och åt massa gott sen åkte jag och Marcus hem till Nicklas och Signe som jag inte träffat på år och dar! Där var också Jonas, Josefine och Elin som jag umgicks mycket med för några år sen Blev en sväng till The Rock också fast vi åkte hem ganska tidigt, skulle ju upp och jobba i går.

Idag blir det nog en lugn dag, ska åka till maxi snart och köpa mjölk och jäst så jag kan baka kanelbullar Tänkte bjuda på det på fredag när jag fyller år! Är så mycket annat jag ska hinna med då så det är skönt att ha något färdigt iallafall.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar