torsdag 4 mars 2010

Är äntligen klara med sovrummet nu! Så skönt att vara färdiga så vi får lite ordning här igen Bente och Micke var här i söndags och hjälpte oss att måla lite.. Eller iallafall Bente, Micke var mer intresserad av skidåkningen på tv


Mor och son i fullgång!


Kul att måla lister.....

Alltid lika söt darling
Kämpade som en galning med att måla fönstret, det var inte det lättaste att få det snyggt kan jag ju säga.. Målade först fönsterramen svart och sen karmen sprayade jag med lila, blev skit coolt! Men som sagt det där med spray färgen var inte det lättaste att få snyggt då det rann ganska mycket fast efter en stund fick jag in snitsen på hur man skulle göra

Är lite svårt att se kanske men det blev bra iallafall
Är riktigt sugen på att göra om mer här hemma nu men det får väl vänta en liten stund till iallafall.. Fast balkongen borde man ju få ordning på innan sommaren är här
Här kommer lite fler bilder på vårat fina sovrum
Ska ha upp lite tavlor och så också och så har jag köpt väggord som ska upp snart
Ska bara hitta en snygg sänggavel också sen är det nog perfekt!


Söta Tequila har hittat ett nytt ställe att ligga på
Nähe nu är det nog dags att krypa ner i sängen och läsa lite tror jag.. Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Wow! Va duktiga ni är :)
    Blev hur fint och mysigt som helst! Kan tänka mig att ni bara längtar till sovrummet hela tiden ;)
    Kram på er båda
    / Ia<3

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja vi är såå nöjda! Nu vill vi bara fortsätta med dom andra rummen också :P När ska vi ha tid för varandra då? Saknar dej gumms.. =( kram

    SvaraRadera