måndag 29 mars 2010

Färdig jobbat för idag =) Ska vara i charken och plocka varor hela veckan så jag jobbar bara kväll på torsdag =D Så skönt att komma bort från kassan ett tag, får så sjukt ont i nacken och ryggen när jag sitter där så helst skulle jag vilja slippa dom passen helt.. men det finns inte så mycket tider tyvärr så det måste bli kassapass om jag ska få ut en hyffsad lön :S Har fått kallelse till magnetröntgen den 6:e och sen ett läkarbesök så vi får väl se vad dom har att säga..
Har gjort det påskfint här hemma nu med lite ris, fjädrar och blommor och själv tyckte jag att det blev riktigt fint! Blommorna hade jag ställt utanför på stenplattorna men det regnade så mycket härrom natten så dom får stå på balkongen ett tag istället så dom inte dränks ännu mer.. Kycklingarna som jag hade satt i krukan ser inte ut att må sådär bra längre :P





Kycklingarna tålde visst inte regnet..
Är såhär dom ska se ut så dom andra mår nog inte riktigt så bra.. :P

Fick hem mina fina nubar nagellack som jag beställt på nailshop.se och blev hur nöjd som helst med dom! Är nog dom första nagelacken i min ägo som verkligen sitter där dom ska och inte flagnar! Fast det krävs 2 lager med överlack på dom för att man ska få en jämn känsla över nageln men jag kör på snabbtorkande också från nubar så det är fort ordnat =)

Härliga färger va? Har inte handlat från nailshop innan men dom hade en hel del till bra priser så det blir nog fler beställningar därifrån =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar