torsdag 25 mars 2010

Känner mej riktigt seg idag efter jobbet, har sprungit fram och tillbaka som en idiot hela dagen. Annelie skulle dema våfflor utanför butiken så det blev jag som fick springa och blanda våffelsmet hela tiden, och när jag väl var tillbaka med den skulle jag hämta sylt och mjölk så det känns som om jag har varit en springpojke :S Men men jag har ju fått motion iallfall :P Hade stängning i förbutiken i kväll så där blev det också massa med spring. Skulle jobbat 14-21.15 i morron i kassan men snälla Christian kunde byta med mig så nu jobbar 14-19 istället =) Skönt att slippa en stängning denna veckan iallfall..

Var och hälsade på mormor härrom dagen och kollade igenom gamla fotoalbum och hittade massa roliga bilder =) Ska ta en tur dit igen snart och låna några så jag kan scanna in dom i datorn =) Fick med mig en bild på pappa hem iallfall som jag tänkte bjuda på ikväll!

Han är nästan sig lik iallafall :P

Nu ska jag nog ta mig en skorpa med ost och lite te och kolla färdigt på Maria Wern innan det är läggdags =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar