måndag 24 maj 2010


Lill snuttan är sjuk =( Hon har spytt upp sin mat i några dagar nu efter hon har ätit så jag ringde till djursjukhuset i morse och dom tyckte att jag skulle komma in med henne efter jobbet. Dom klämde på magen och tog tempen på henne men kände inget konstigt så då blev det röntgen istället.. Magen var väldigt full av avföring så dom trodde att det kanske kunde vara förstoppning men dom kunde inte säga säkert att det var därför hon spytt så mycket.. Hon skulle få dropp iallafall under natten så vi får hoppas att hon mår bättre i morron :/ Har inte hänt så mycket mer idag faktiskt.. Nicklas ringde och väckte mej imorse vid 7 och undrade var jag var någonstans, svårt att förstå vad han menar när man är yrvaken :P Men jag skulle tydligen jobba i charken denna veckan fast han glömt att säga till mej så jag slapp ju kvällspasset som jag skulle haft ikväll =)

Här är Malins och Andys lilla Theo som vi hälsade på i lördags =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar