måndag 31 maj 2010

Trött tröttare tröttast.. Hade stängning i kassan igår till halv tio och sen upp i ottan idag för att jobba i charken.. vadå vända på dygnet? :P Var bara jag och Petra som jobbade i kassan igår efter 18 och självklart kommer det 2(!) busslaster med ungdommar som är på klassresa :S Jimmy som var själv på golvet fick hoppa in i kassan en sväng så har blev duktigt efter med det han skulle hunnit med.. men men vad gör man?

Var på släktträff i lördags ju med Marcus familj utanför Nybro och hade riktigt trevligt =) Var väääldigt mycket folk så jag kommer typ bara ihåg tre namn av alla :P Fick supergod planka och sen hade Mia gjort tårtor till efterrätt. Vi gick lite tipspromenad (jag kunde inte en enda fråga så jag fick hjälp av Marcus farfar :P ) och så spelade vi kubb och volleyboll.. trevligt hela kvällen med andra ord! Åkte inåt stan vi halv tolv tiden, fick bli en sväng hem till Matz för att fortsätta festandet men jag orkade inte så jag åkte hem och sov istället, men Marcus och Andreas fortsatte och dom mådde som dom förtjänade igår :P hehe Ska lägga upp bilder lite senare, hinner inte riktigt med det nu..

Jag åkte hem till mamma och pappa igår en sväng på förmiddagen och firade morsdag där men massor god mat och lite gos med lilla Moa =) Sen var det dags för jobb igen..

Har fått punktering på min bil så jag ska åka till däckroy nu =( jävla skit... men men sånt som händer antar jag :P
ha´de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar