onsdag 22 september 2010

Här kommer bilderna från bröllopet i helgen =)

Bröllopet hölls i Vänhem i Nääs utanför Göteborg




Huset var verkligen superfint! Tog tyvärr inte kort på alla små rum som fanns i huset, var som en vandrarhems del på övervåningen som dom gjort om till små sovrum som var jätte mysiga =)


Dukningen och dekorationerna som jag och Susanne ansvarade för, var ju höst tema på bröllopet så honnörsbordet var rejält pyntat :P

Jag och Susanne är bröllopsfina

Herr och Fru Waller


En av bröllopsgästerna kunde sabrera, alltså slå av flaskhalsar med en machete (typ) Riktigt häftigt var det iallafall och nåt jag måste lära mig! =)



Tårtan som jag och Susanne gjorde, visst blev den fin! Och god var den också :P
I måndags var jag ledig, super skönt och verkligen välbehövligt efter denna helgen med så lite sömn. Igår efter jobbet åkte jag och Marcus hem till Tomas och firade hans födelsedag (bättre sent än aldrig :P) Fikade lite och snackade massa strunt som vanligt :P Idag var det jobb igen, stängning i förbutiken idag och öppning i morron. Är ganska skönt att öppna när man har stängt dagen innan för då vet man ju exakt vad som är gjort och vad som behöver göras när man kommer. Och så behöver man inte städa undan så mycket på kvällen när man stänger :P
Nu blir det lite TV innan det är dags att sova igen, blev inte så mycket sömn inatt, jävla fullmåne! =(
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar