lördag 16 oktober 2010

Aah härligt med helg! =)

Har jobbat hela veckan lång och är inte färdig förrän på tisdag då jag får ha en HEL dag ledigt! :-P men men det är ju trevligt sen när lönespecen kommer. I onsdags var det äntligen dags för mig att tatuera mig! Har väntat på denna tiden sen juli så nu var jag enormt taggad =) blev en lite lagom sittning på drygt 4:a timmar så efteråt var man duktigt mör. Bild kommer sen när den har läkt lite mer och när jag inte skriver från mobilen=)

Efter jobbet idag fortsatte vi med mammas tårta och gjorde de olika fyllningarna till den och la ihop den, kommer bli smaskens kan jag säga! Kommer bild på den också senare :-P så i morron blir det bara jobb i 3 timmar och sen göra färdigt tårtan och åka hem till mammi <3

Nähe nu var det visst läggdags för länge sen, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar