lördag 15 januari 2011

Blev ingen ledighet idag.. Annika kunde inte fixa någon barnvakt så hon kunde inte ta mitt jobbpass. Fast Marcus är och hjälper sin pappa att köra hö så han hade ju inte varit hemma så mycket ändå =) Vi får mysa framför en film i kväll istället.

Är verkligen hur lungt som helst på jobbet! Det märks att folk inte har några pengar kvar att handla kvar efter jul för det är nästan inga kunder alls här nere, riktigt långtråkigt! Fast nu har jag ju hur mycket tid över som helst till att städa så det börjar faktiskt bli riktigt fint här nere i delikatessen =) Är bara disken kvar som ska städas ur men det skjuter jag helst på så länge jag bara kan.. Är så jobbigt att lyfta ur alla grejer i den ju, men det måste ju göras tyvärr =(

I morron och på måndag är både jag och Marcus lediga så vi funderade på om vi skulle ta tag i tapetseringen av vardagsrummet. Köpte en tapet för några månader sen på Bauhaus som är såå snygg! Försökte hitta en bild på den på nätet men det fanns ingen =( Får ta ett kort på den när jag kommer hem istället =)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar