tisdag 11 januari 2011

Färdig jobbad för dagen, så skönt! =) Var väldigt lugnt på jobbet idag så tiden har gått gööör sakta =( Hjälpte Niklas lite på golvet och plockade varor istället för att vara i delikatessen och bara stå och vänta på att det skulle komma någon kund, finns ju iofs mycket annat man kan göra när man är där men just idag kände jag mej inte speciellt sugen på att städa massa :P Hoppade över sista rasten så jag slutade vid fem istället för vid sex, hade hoppats på att jag skulle hinna hem innan Marcus skulle åka till jobbet men det hann jag inte =( Känns inte som om vi ses alls ofta längre och när vi väl har en dag ihop är det så mycket annat som vi ska göra så vi hinner aldrig bara vara vi. Jag saknar oss =( Frågade Annika på jobbet idag om hon kunde jobba min lördag så jag och Marcus kan få en hel helg ihop, hoppas hoppas hoppas!!


Bror ringde precis och frågade om jag ville följa mej han och Moa på babycafe i morron, en fråga han inte behövde ställa mer än en gång =) Klart jag vill med dit kan ju inte vara annat än mysigt! =)

Nu ska jag göra mej lite fruktsallad tror jag och kolla på någon film fast jag borde fixa iordning mitt hår först, duschade när jag kom hem från jobbet och har inte orkat göra något åt det än så just nu ser jag ut som ett troll :P
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar