torsdag 5 maj 2011

God morron! Eller förmiddag kanske.. :P
Här är renoveringsarbetet i full gång, Marcus har precis börjat fixa det sista i gröna rummet och jag laddar inför jobb. Jag målade bara två av väggarna i gröna rummet i tisdags och igår, står en stor tung bokhylla på andra långväggen som jag inte klarade att flytta på så det fick bli marcus väggar :P snällt va? Håller på att fixa tårtor också som en jobbarkompis ska ha på lördag, ska bli en liten pingu tårta och en Barbietårta =) Bilder kommer sen...

Ikväll är det jobb till halv åtta, synd att man ska jobba sent när Marcus är hemma och är ledig =( Och det är jobb hela helgen för min del så han får måla och fixa själv här hemma tyvärr. Får försöka göra lite när jag är hemma mellan jobben :P Nähe dags att ta tag i detta men först "dagens sanning!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar