torsdag 12 november 2009

Första jobb dagen denna veckan avklarad =) Eller 2:a om man räknar med utbildningen i tisdags.. Var riktigt drygt på den, skulle räkna ut momskronor och massa saker så tillslut bara snurrade det i huvudet :S Men det är säkert nyttigt för någon att kunna det :P

I går var jag ledig igen, blev en tur med mamma till Ikea. Hittade lite nya gardiner till sovrummet och lite annat smått och gott =) Sen blev det en sväng till hemtex och bauhaus och lite.. lika bra att passa på när man ändå är där. Köpte lite julsaker också, kunde inte låta bli trots att jag vet att marcus kommer klaga på mej :P Men det får man ta, är ju kul med lite nytt!

Idag har jag jobbat i charken och plockat varor.. blev klar väldigt fort så jag började städa alla hyllor, det skulle jag inte ha gjort, var hur mycket som helst att göra! menmen nu är det påbörjat iallafall så jag antar att jag har att göra med det imorron igen. Blev hemmagjord pizza ikväll, såå gott! Tycker det är betydligt godare än köpe pizza! Ikväll har det blivit slapp i soffan och lite budande på tradera, har hittat massa roliga saker jag vill ha =) Fast det känns som att det är farligt att sitta där hela tiden, kan nog lätt bli lite för mycket bud här och där tillslut.

Snart är det sov dags, måste bara vänta på en auktion till innan jag får krypa ner hos Marcus :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar