söndag 8 november 2009

Åh så var det måndag igen och jag är ledig, så skönt! Ska försöka få lite gjort här hemma idag måste bara dra mej ur soffan.. är lättare sagt än gjort men jag har börjat med tvätten iallafall så jag har kommit en bit påväg :P

Har äntligen varit ledig i helgen och det var behövligt.. Känns som att jag jobbar hela tiden men det syns inte på lönespecen.. fattar inte riktigt hur det går ihop!

I fredags var jag och mamma på konsert i kalmarsalen.. Det var ett band som hade gjort en hyllningskonsert till Björn Afselius eftersom det var tio år sedan han dog. Var ganska skeptisk till en böjan men sen när den kom igång var det riktigt kul! Så tack mamma att jag fick följa med =)

I lördags var vi på inflyttningsfest i Jonas och Tess hus mitt ute i ingenstans. Kom ganska mycket folk dit så vi hade väldigt skoj allihop =) Efter drog vi till Sandra några stycken och dansade tills vi fick kramp i benen, på tok för sällan man åker dit faktiskt.. fast det kan nog bli för mycket av det goda om man åker dit för ofta så det är kanske lika bra :P

I går var vi på Öland och firade lilla pappa och åt massa gott sen vid halv fyra var det dags för bio. Såg Flickan som lekte med elden och jag tyckte att den var sådär.. Män som hatar kvinnor var betydligt bättre men denna var absolut sevärd =)


Nähe dags att göra ett ryck så det blir någonting gjort här hemma idag!
Over and out!

1 kommentar: