måndag 23 november 2009

Har varit dålig på att skriva ett tag.. men men får försöka summera allt (eller inget) som hänt i veckan =) Var mycket jobb förra veckan med långa dagar, blir tydigen så när Nicklas får för sej att åka till Thailand i två veckor :P Men i helgen var ja dock ledig så då blev det lite fest! Kom hem lite folk hit och sen bar det iväg till Sandra där Björn Rosenström spelade. Var lite lagom med folk så det var trevligt =) På Söndagen åkte jag och Marcus till Coop och käkade mat hos LångMartin och sen på eftermiddagen åkte vi, mamma, pappa, Bente, Micke och Märta till Kosta och strosade runt där några timmar =) Fanns massa fint man ville ha men kunde inte köpa allt tyvärr :P Men några julklappar till Mathias och Ep blev det iallafall!

Idag var det jobb i charken igen, tiden gick sjukt fort så det kändes inte som att jag var där mer än några timmar =) I eftermiddag har jag plockat lite här hemma och nu i kväll har det bara blivit slapp i soffan till halv åtta hos mig och nu grannfejden. Tycker det är roligt att se vad alla tjabbar om.. särskilt när det är så fjantiga grejer oftast :P

Imorron är jag än sålänge ledig så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för nånting.. På onsdag ska vi iallafall till Karlskrona och träffa en kiropraktor så jag hoppas jag kan få bukt på min rygg nu =)

Nähe glo lite mera på tv nu innand det blir dags för sängen.. fast det känns som att det är dags snart, ögonen börjar bli jobbiga att hålla öppna :P

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar