onsdag 2 december 2009

Nu vet jag hur det känns att vara lycklig!!

Att det ska vara så svårt att komma ihåg att skriva här.. men men ska försöka bättra mej..igen
:P Förra veckan stod det jobb jobb jobb på schemat igen men i tisdags och onsdags var jag ledig. På tisdagen gick jag och Ia runt på stan och kollade julklappar, skönt att ha börjat med det redan så kanske man kan bli klar innan julhelgen för en gångsskull :P I onsdags var jag och Marcus i Karlskrona hos Bente och Micke.. Hade bokat in oss hos en kiropraktor där så vi blev knäckta allihop, var jätteskönt när man väl låg där och hon knäckte å så där men efteråt märkte jag ingen skillnad tyvärr.. bokade en ny tid till på måndag så jag hoppas att det ger lite resultat efter den. Hade min jobb helg nu i helgen så det var väldigt lugnt för min del.. På fredagen bowlade jag och Marcus på Harrys med några från jobbet men efter det blev det hem till sängen. Var hemma hos Danne på fest i lördags och spelade på hans flipperspel =) var skit kul men jag var hel kass på det :P måste nog åka dit snart igen så jag får träna lite =) I söndags kväll var jag och Marcus ute och åt på pipes of scotland och sen gick vi på bio och såg 2012.. var en riktigt bra film =)



På måndagen var vi båda lediga av en viss anledning.. Vi bestämde oss i förra veckan för att beställa ringar så i måndags åkte vi ner till kalmar stadspark där vi hade vår första dejt och förlovade oss =)=) känns helt underbart och jag kan inte sluta le när jag tittar på min fina ring =) Det är nog såhär det känns att vara lycklig!

Igår tog mamma och jag en "liten" tur till Ullared och gick på Gekås i ett antal timmar.. fast det blev "bara" åtta timmar inne i butiken denna gången :P 2700 kronor fattigare men många fina saker rikare :P Så nu är några flera julklappar klara =) Tyckte det var en bra idé att åka igår för jag skulle inte börja jobba förrän klockan tre idag.. trodde jag iallafall.. Kassachefen ringde i morse och frågade om jag kunde komma vid åtta istället och jobba en annans pass som hade blivit sjuk så det var bara att masa sig upp och flyga över bron med lill smurfen (min lilla polo alltså :P )

Var skönt att jobba dag så man slutade lite tidigare men jag är sååå trött i benen och huvudet! ska bli riktigt skönt att få krypa ner i sängen snart.. måste ju bara se Greys anatomy först =) Var på Berga vårdcentral efter jobbet och tog lite blodprov och fick influenssa vaccinet så nu har jag riktigt ont i min arm =( får se om det går över innan det är jobbdags igen i morron.. nähe nu åter till Bonde söker fru så jag inte missar allt av programmet iallafall :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar