tisdag 3 november 2009


Idag blev hojen såld =) =( Känns tråkigt men samtidigt riktigt gutt när man har pengarna i näven. Har jobbat i charken idag, en riktigt lugn dag har det varit så jag passade på att städa i ordning lite. Behövdes kan jag ju säga, verkar inte vara så många som bryr sej om att göra det tyvärr. Fick två paket med kroppkakor som hade blivit mosade av Nicklas så det har jag och Marcus smaskat på nu =)


Ikväll kommer Marcus pappa och fru hit för att kolla hur vi bor men dom kunde inte stanna så länge tyvärr så det får bli en snabb rundvisning. Tur att vi inte bor så stort :P

Imorron är jag ledig igen så då ska jag ta en tur till banken och sätta in pengarna ja fick för hojen men sen vet jag inte riktigt vad som händer mer på dagen.. Funderar på om jag ska åka och klippa mej, behövs vekligen kan jag ju säga. Lyckades förresten inte få bort den svarta färgen ur håret så igår fick jag gå till frisören så fick dom bleka slingor i håret så nu är färgen iallafall kalas bra! =) Troligtvis blir det Öland i morron kväll iallafall, Susanne ska ha spelkväll men lite Ica folk så det kan va trevligt att träffas nånannastans än på jobbet för omväxlingsskull.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar