torsdag 5 november 2009


Åh så va det äntligen fredag imorron =) Ska bli skönt att få lite helg, den är efterlängtad =) Denna veckan har gått såå slött, fattar inte varför.. Igår var jag ledig så då var jag på modehuset och shoppade skor. Ett par asläckra stövlar med lite nitar på, är såå nöjd! =) Å sen råkade jag hitta en frisör med lediga tider så jag hoppade in där och klippte mej lite. Var skönt att bli av med allt det slitna även om det blev lite kortare än vad jag hade tänkt mej. Men men det är ju bara hår så det växer ju ut igen :P Tog en vända in på Baronen efteråt och på New Yorker hittade jag en klänning i skinn som jag bara var tvungen att ha! Blir nog lördagsoutfitten tror jag så det är skönt att ha den kirrad :P



Idag var det jobb dags igen, kassapass 13-19.. Var mycket mer folk än ja trodde det skulle va men tiden gick snabbt iallafall. Sprang in till drop in frissören på rasten och fixade iordning luggen så nu är den kort=) Eller iallafall till ögonbrynen :P Passade bättre i det än vad jag trodde jag skulle göra så det var ett bra klipp :P


Nähe nu är det dags att nana kudden tror jag, är bara skit på tv:n ändå så då kan man lika gärna gå och lägga sej istället =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar