tisdag 12 januari 2010

Dags för att uppdatera lite igen då =) Har inte hänt så värst mycket här, jobbat mest hela tiden.. eller det känns så iallafall :P Det gick bra att ha Danton här, katterna brydde sej inte så värst mycket utan sov mest som tur var =) I helgen var det lugnt, jobbade och var hemma hos mamma och pappa på lördags eftermiddagen. Fixade med Marcus soffa som Corona tyvär har kissat i.. Fått bort det mesta med lite kommer nog alltid vara kvar =( Han slängde ut den på blocket.se samma kväll å på söndagen var det en uppe i Borgholm som köpte den av honom! Ditt kraftigt nedsatt pris givetvis men han fick den såld iallafall! Det trodde jag aldrig kan jag ju säga..
Är ledig idag och har inte gjort någonting.. som vanligt på mina lediga dagar alltså :P Marcus har åkt till jobbet för någon timme sen och är inte tillbaka förän i natt vid 2 tiden nångång. Har äntligen fått tummen ur och börjat spela lite gitarr igen! Förstår inte varför jag slutade faktiskt.. Har lärt mig spela hero of war med rise against idag, verkligen älskar den låten! såå bra =)

Är faktiskt ledig imorron åxå, ska på sjukgymnastig för första gången i morron vid 11, hoppas hoppas att detta kommer hjälpa nu.. är trött på att ha ont i nacken och ryggen hela tiden =( Näe nu får det bli lite tv tittande en stund =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar