fredag 22 januari 2010

jobb jobb jobb... det är så det har varit den sista tiden så jag har faktiskt inte hunnit med att uppdatera bloggen.. Har 13 dagar med jobb på raken så nu börjar jag bli gaaanska trött på att köra över bron varje dag. Fast nu är det bara 5 dagar kvar tills jag är ledig =)
Har vunnit en såå snygg klänning på tradera! Eller rättare sagt 2 snygga klänningar fast jag har bara fått hem den ena än =) Kan verkligen inte låta bli att buda på dom när jag ser dom! Kan man ha blivit
klännings beroende kanske? Här kommer iallafall bilder på mina inköp =)

















Har varit på sjukgymnastiken idag på morgonen och jag tycker att det går bättre och bättre! Det gäller väl bara att komma in i det så kanske jag tillochmed tycker att det är roligt till slut, vem vet? :P Ska snart åka till Öland och jobba några timmar innan det blir kväll och pizza väntar och mys med kära sambon =)
xoxo

2 kommentarer:

  1. fina =) köpt på tr9dera? ^^

    SvaraRadera
  2. Japp =) Hittar massa snygga där så jag kan inte låta bli att buda =)

    SvaraRadera