söndag 31 januari 2010

Och så var det dags för en uppdatering igen Var äntligen ledig i onsdags och hade en riktig "egen" dag.. Var och tränade på morronen och sen gick jag en vända till Partaj för att kolla efter horn till Karins "angel or devil" fest men hittade inga fast hon fick hem dagen efter så jag fick ta en sväng dit då också =) Resten av dagen var jag bara hemma och hade det skönt!

I Fredags var det städ dags här hemma så det ägnade jag min förmiddag åt, sen kom Evelina hit och vi fikade och pratade massa strunt som vanligt På kvällen fick vi för oss att vi var lite sugna på vin så vi kollade runt om det var fler som var på och det var det ju såklart Så Linda, Magda, Steff och LångMartin kom hit en sväng och sen kom Matz och hämtade oss och skjutsade oss till Harrys.. Hade faktiskt kul där för en gångs skull! Var till och med uppe på dansgolvet och dansade med Linda! Här kommer lite bilder från kvällen...


Igår var Bente och hennes kompis Jill här och hälsade på en sväng medan Micke spelade pinigsturnering.. Dom ville tydligen inte vara där och titta på hela tiden Så vi fikade lite blåbärspaj och pratade lite.. På eftermiddagen skulle Marcus åka till Nybro och fira David som fyllde 30. Jag var ju bjuden till Karin på 25 års fest så jag åkte dit istället Var jätte mysigt där och vi fick massa god mat och tårta! Kommer lite bilder därifrån också....

Visst är tårtan med ängel och djävul motivet häftig! Och den var hur god som helst!!
Karin fick en väldigt rolig present på den sista bilden som vi alla hade väääldigt roligt åt!
Petra nämnde någonting om att jag kanske skulle testa på att bli makeup artist och jag funderar faktiskt starkt på det! Tycker att det är jätte kul att testa olika sminkningar så jag kanske borde börja lite smått med att lägga ut bilder här på bloggen? Ska fundera på det lite till men det lutar åt det hållet iallafall
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar