torsdag 4 februari 2010

Har varit riktigt kreativ idag på min lediga dag Började med att bädda rent i sängarna och tänkte sen ta tag i tvätten men upptäckte att det inte fanns något sköljmedel så det var bara till att bege sej till affären.. Sen tillbaka hem, tvätta två maskiner och sedan storstäda hela lägenheten. Tillochmed altanen! Kändes riktigt skönt när allt var färdigt Har inte hänt speciellt mycket sen jag skrev senast, jobbar och sliter som vanligt

På lördag ska Marcus jobbarkompis Daniel och hans familj hit så då ska vi äta gott och ha det skönt Är min jobb helg nu i helgen igen så det får bli en lung helg för min del men det brukar ju aldrig hindra Marcus

Kollade igenom lite bilder och hittade så söta bilder på kissarna som jag tänkte bjuda på

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar