måndag 22 mars 2010

Hehe sitter och kollar på Håkans Bar nu.. Började fundera på om Håkan är så flamsig på riktigt eller om han bara är så för tv:ns skull? Kul är han ju iallafall :P Jobbade tidigt idag så jag slutade redan vid tre =) Precis när jag kom innanför dörren här hemma kom jag på att jag inte hämtat mammas paket från tradera på Maxi så det fick bli att köra iväg igen. Kunde kanske hämtat det i morron innan jobbet men risken är ganska stor att jag skulle glömt bort det då också så det var lika bra att ha det gjort =)

Har städat lite här hemma i eftermiddag, låg saker överallt! Förstår inte riktigt hur det hände.. hmm.. men men nu är det fint här iallafall =) Ceasar har tjatat så länge om att få gå ut på uteplatsen så idag gav jag med mej och tog på honom selen så han fick rasta sej lite :P Han är så söt min lilla tjockis!

Har sovmorron enda tills klockan två i morron och har inget planerat alls =) Marcus börjar inte jobba förrän vid halv fyra så vi får se vad vi hittar på för något =)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar