torsdag 18 mars 2010

Blev inget jobb igår, blev idag istället =) Fast det kändes faktiskt som att jag borde varit hemma idag också, har känt mej helt matt hela dagen =( Har käkat massa ZYX halstabletter under dagen och efter jag ätit 7-8 stycken läste jag på förpackningen att man skulle ta max 3 om dagen.. hmm.. men jag har inte märkt av några biverkningar än iallfall :P

Fick bli ett samtal till SOS idag också.. Polisen var på köpstaden och letade efter personen som rånade banken i Berga centrum härromdagen och sen när dom åkt därifrån fick vi syn på han dom sprungit runt och letat efter. Så lite duktig har man varit idag iallafall =)

Har försökt kurera min hals ikväll med potatis- och löksoppa och den blev faktiskt riktigt god! Blev nästan lite chockad att jag lyckades utan recept men lite borde ju sitta kvar sen man gick restaurangprogrammet :P



Sitter och kollar på Sverigs Fulaste Hem just nu och jag förstår verkligen inte hur man kan bo som dom gör! Prylar överallt, dockor i mängder, fotokuddar och guldlister! Ser verkligen inte klokt ut.. Så nu när jag sett deras hem känner jag att vi inte behöver göra om så mycket mer här hemma :P Får bli soffan ikväll för min del med massa varmt att dricka så halsontet går över någongång! =)


Chipp och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar