tisdag 16 mars 2010

Oh nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera här igen, aja mej! :P Händer inte mycket mer än vanligt här, vi jobbar och sliter som vanligt :P Fast jag har gått och blivit förkyld så idag har jag varit hemma från jobbet. Känns som om nån bankar inne i huvudet och drar ett rivjärn i halsen på mej, inte kul alls! Fast illamåendet har nästan gått över iallafall och det är ju skönt det =) Lilla Corona skrämde livet ur oss genom att försvinna i ett dygn från mamma och pappa.. Hon är ju "nybliven" utekatt så man vet ju inte om hon är van vid allt ute än.. Men idag efter mycket letande hittade mamma och en granne till dom henne inlåst i ett förråd högst upp på en balk i taket, så efter lite lockande med mat hoppade hon ner och sprang hem! Gick inte att slappna av förrän man visste vart hon höll hus nånstans så det var skönt att hon kom tillrätta igen =)

Vi var på Nickes 22 års fest i lördags i Funkabo och hade det riktigt trevligt! Tyvärr så delade vi alla på oss när det blev dags att åka in till stan men det blir ju oftast så..Vi hamnade på Harrys (för ovanlighetens skull :P) och dom andra gick till Olearys tror jag.. men för en gångs skull så hade jag faktiskt roligt på harrys! Träffade Blom, Signe och Elin där och det är alltid kul att träffa dom =)

Lämnade in bilen för att tona rutorna i lördags också hos Jonas Stark i Färjestaden och blev riktigt nöjd med resultatet på min lillsmurf =)
Har fått upp väggorden i sovrummet nu och vi blev mer än nöjda med det =)

Ikväll blir det nog lugna gatan här hemma, Marcus jobbar och kommer inte hem förrän i natt nångång.. Kanske lika bra det så han slipper bli sjuk. Får se om det blir jobb i morron, just nu känns det faktiskt rätt okej =)

Här kommer lite bilder från festen i lördags (på Lisas begäran)



Födelsedagsbarnet in action!


Sötnöt och jag

Lyckades fånga Matz på bild =)



Söta Elin och Sanna

1 kommentar: