fredag 16 april 2010

Ahh ledigt i fyra dagar =) Härligt! Ska fira Marcus så mycket det bara går dom här dagarna med restaurangbesök och festande =)
Igår kväll var jag och Marcus ute och svirade på stan, vi började kvällen på Larmgatan 10 och smaskade massa god mat, jag hade aldrig ätit där innan men jag tyckte maten var super fast servicen kunde varit desto bättre :S men men det kunde inte förstöra vår kväll iallafall =)
Efter all mat var det dags att dra sig mot Kalmarsalen och Big Comedy, och det var grymt roligt! Har inte skrattat så mycket på länge tror jag =D Försökte ta kort på alla komiker men dom blev lite halvsuddiga tyvärr, fast jag lägger upp dom ändå =)
Johan Rheborg
Marika Carlsson
Peter Wahlbeck
Fredrik Andersson
Henrik Schyffert
Elina Du Rietz

Adde Malmberg

Nu har Andreas (Marcus bror för er som inte vet) tagit sig hit från Stockholm trots inställda flyg, fick bli till att köra firmabilen ner hit istället. Just nu är dom iväg och spelat squash och sen ska vi åka till Nybban en sväng.. Jag hoppar av hemma hos brorsan och dom åker vidare hem till sin Pappa och Mia. Ska låna Andreas systemkamera och ta massa kort på lillan tänkte jag =)

Nähe nu var tvätten klar så det är väl dags att gå och göra någon nytta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar