tisdag 20 april 2010

Hej hallå =) Var hos läkaren igår och fick svar på min magnetröntgen.. jag är tydligen frisk!? Hans enda råd till mig för att motverka mitt ryggont var fortsätta träna och käka värktabletter.. kul kul.. Jag känner mej inte alls sugen på att börja äta värktabletter ju =( Börjar jag med det redan nu och detta inte går över så lär jag äta dom ett bra tag och hur bra är det?! Men men får väl försöka ta dom när jag har som ondast vare sej jag vill eller inte =(
I fredags kom ju Andreas hit och efter vi hade varit i Nybro åkte vi och bowlade på superbowl.. gissa vem som vann? Hehe jag lyckades slå dom i alla tre serierna *stolt* I andra serien lyckades jag till och med få 5 strike och tre spare.. Är mer än nöjd vill jag lova! =D

Andreas är överst, Marcus i mitten och jag längst ner.. Ni ser vem som är bäst va?! =D

På lördagen började vi dona inför festen på kvällen och när vi skulle åka och handla möttes vi av detta

Väldigt bra start på våran dag :S Men men en biltvätt senare och den var i tipp topp igen :P Så vi åkte och fixade det och tog en sväng till modehuset där jag köpte ett par as snygga skor! Är riktigt nöjd med dom och dom är as sköna att gå i även om det inte ser ut så =) Marcus hittade en fin skjorta som han hade på sig kvällen till ära!


Sen var det party dags! Matz, jimmy, Evve och Simon kom redan vid fem tiden så det blev lite stressigt för oss men det gick ändå =) Sedan ramlade det in folk hela tiden under resten av kvällen. Blev lite småbråk där ett tag när en av killarna (som inte ens var bjuden!) började tjafsa om att nån hade snott hans jacka. Men den hängde så snällt på hans stol där han suttit innan så det var ett helt onödigt bråk.. men det är ju så, där alkoholen går in går vettet ut =( Så han fick snällt (och jävligt motsträvigt) ringa en taxi och åka därifrån för in kom han inte igen iallafall! Tog en stund innan festen kom igång igen men tillslut så lyckades vi :P Dom flesta åkte in till stan så jag Marcus och Andreas började städa vid halv två tiden och var väl klara runt halv tre. Var super skönt att ha det gjort dagen efter vill jag lova! =D

Har tyvärr inga bilder från festen men Anderas har så jag ska be honom skicka över dom när jag snackar med honom nästa gång =)

Upp och jobba i förbutiken i morron så nu får det bli nana kudden för min del och vänta på att Marcus ska komma hem från Karlstad någongång i natt..
Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar