onsdag 21 april 2010

Försöker fixa till här på bloggen men det blir inte som jag vill =( Ger nog upp för i kväll, är ju faktiskt ledig i morron så jag får försöka mej på detta då istället =D
Skulle haft stängning i kassan i kväll men jag fick ett förbutikspass mellan 11-19 istället, skönt det =) Var ganska lugnt på jobbet idag, tror inte folk har några pengar kvar att handla för förutom pensionärerna och barnfamiljerna :P
I morron kommer Sanna hit och ska testa klänningar som hon ska ha i helgen när hon ska på bröllop, hoppas jag har nåt som duger till henne:P Fast jag har ju en hel del att välja på så nåt ska hon nog kunna hitta.. Sen är det sjukgymnastik på schemat och efter det massage på simhallen. Har inte varit hos dom någon gång innan men folk på jobbet säger att han är bra (och hårdhänt!) Så jag hoppas att lite av ryggontet kan försvinna ett tag iallafall.. Sen ska jag träffa Evelina och försöka göra en snygg frisyr på henne som hon ska ha i helgen på samma bröllop som Sanna ska till. Kan inte säga att jag har gjort så många festfrisyrer i mina dar men något ska vi nog kunna åstakomma :P
Marcus är iväg och jobbar igen så jag ä får sova ensam i natt också =( Tycker inte det är kul alls när han gör det fast det blir ju bra lön ioförsig.. Nähe nu blir det nog slapp i soffan en liten stund till innan det är dags att sova =)
XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar