lördag 10 april 2010

Kreativ lördags morron =) Gick upp tidigt idag för att fixa med Marcus 25-års present, han fyller inte år förrän på måndag men han börjar jobba vid 7 då så jag var inte sugen på att gå upp vid 6 för att fixa med det här :P När han vaknade fick han en lapp där det stod:
In i badrummet och uträtta dina behov, på toarullen hade jag satt nästa lapp:
In i sovrummet igen och klä på sig, i garderoben stod det:

Mot datorn och facebook där han fått ett medelande från mig =) En skeptisk Marcus klär på sig ytterkläderna och börjar gå mot bilen, tror han såg dom värsta scenariorna framför sig medan han gick där... men när han väl kom dit var det ju inte sååå farligt :P Han trodde att Matz hade varit med och busat med icke! Det var bara lilla jag, så nu ser han fram emot att bli utsatt för ännu mer djävulskap mot sin bil :P

I bilen hade jag hängt serpentiner och lagt ballonger med lappar i som han var tvungen att smälla för att hitta rätt =) Var lite snäll och använde maskeringstejp på framrutan :P En liten miss i beräkningen var att ballongen med rätt lapp i smällde innan så den lappen var som bortblåst =( men jag hade tagit kort på lappen innan så efter att vi letat igenom bilen ett antal gånger fick han kolla på den i min telefon istället, tråkigt att det inte blev som jag ville men det blev ju ganska bra ändå =) Här är fin fina bilen :P



På lappen stod det:

Marcus kollar skeptiskt på mig innan han går in i butiken för att hämta sitt paket...

Ut kommer en lite gladare Marcus så vi vandrar hemåt igen för att öppna paketet och äta frukost =)

Paketet innehöll Humor på Flaska, alltså 2 biljetter till Big Comedy i Kalmarsalen den 15:e April =)

Grattis på födelsedagen min älskling!

1 kommentar:

  1. Riktigt kul att följa ditt bus på din blogg.Vi skrattade gott åt er.Kram.

    SvaraRadera