fredag 14 maj 2010

Här försöker man vara duktig och skriva lite på bloggen men vad händer då, jo en liten Tequila hoppar upp i soffan och lägger sej PÅ datorn.. Ett inlägg som i vanliga fall tar 5,10 minuter tog denna gången över en halvtimme att skriva.. men vi hade det gosigt! =)

Är ledig idag, har varit på sjukgymnastiken på morronen och efter det var det dags för akepunktur igen.. denna gången var det riktigt hemskt! Linda (sjukgymnasten) satte denna gången 7 nålar på varje sida i ryggen och hon träffade så många ömma punkter att jag blev svimmfärdig.. var tvungen att sätta mig ner utanför med huvudet mellan knäna för att få det att försvinna.. hua, hatar verkligen den känslan man får när man är på väg att svimma! Hade tänkt att jag skulle solat efteråt men det pallade jag inte så jag åkte hem och la mig på soffan en stund istället. Känner mig bättre men fortfarande inte hundra =( Får se om jag märker av nåt av nålarna senare ikväll eller i morron.


Mamma och pappa kommer hit en sväng senare i kväll och hjälper mig ute i "trädgården" igen, ska plantera en klematis idag fast jag vet inte riktigt vart än men det visar sig väl :P I morron är det jobbdags igen, har kassatid mellan 10-16 :S Sen på kvällen ska vi hem till Jonas och Tess på födelsedagsfest, tanken är väl att vi ska grilla men är det sånt här väder i morron också så blir det nog mc donken istället :P

Nähe dags att gå och kolla vad vi ska ha för käk i kväll, just nu har jag ingen fantasi alls så vi får se om jag hittar nåt i frysen =)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar