tisdag 18 maj 2010

Sitter och pustar ut i soffan efter att ha storstädat lägenheten, jobbigt men välbehövligt =) Tog äntligen tag i klädkammaren och röjde ur den på allt onödigt vi samlat på oss och körde bort alla julsaker och sånt till vårt förråd..Lilla polon blev nästan full av alla grejor :P Var på sjukgymnastik och akepunktur i morse, var inte lika illa som i fredags men inte långt ifrån =( Skulle hjälpt Nicklas i charken i eftermiddag men jag kände mig helt slut när jag kom hem från akepunkturen.. Så jag gick och la mig en stund och sen åt jag lite och sen mådde jag bättre =)

I morron ska jag vara i förbutiken igen, har stängning :S Lyckas alltid få kvällspass när Marcus är hemma.. men men är ju ledig i helgen iallafall =) Har planerat att träffa Malin, Andy och lilla Theo på lördag förmiddag, var på tok för länge sen vi var där och hälsade på! Sen blir det kanske en tur till Fjölebro också och hälsa på Sanna och Erik och deras så killar.. Ska verkligen försöka bättra mig och börja träffa vännerna mer, har varit ganska dålig på det på sista tiden tyvärr =(

Här kommer en bild på Sannas och Eriks killar Viggo och Melvin som jag tog när vi var där i förra veckan =)
Nähe nu ska jag göra lite rabarberpaj tror jag, har varit sugen på det i några dagar nu men inte orkat göra nån :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar