tisdag 4 maj 2010

Har varit hos frisören idag =) Fick en impuls på jobbet så när jag slutade vid tre gick jag till Intermezzo´s drop in och fixade till kalufsen lite :P Jag tycker det blev väldigt bra faktiskt eller vad säger ni? =)Lite uppklippt och utflikat och betydligt mycket tunnare! Är både jobbigt och skönt att ha tjockt hår ju så denna gången tunnade vi ut det ganska mycket..

Igår var jag hemma hos mamma och pappa efter jobbet. Mamma höll på att sätta upp bilderna vi beställde förra veckan så jag hjälpte henne lite med en tavla på lilla Moa.


Blev väl fint va? =) Nu har Marcus och jag precis ätit så nu blir det slapp i soffan resten av kvällen.. I morron ska jag på akupunktur igen, hoppas jag märker mer skillnad efter denna gången =) Ska en tur till Nybro i morron eftermiddag med mamma och hälsa på bror och lilla familjen... mys! =)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar