söndag 2 maj 2010

Äntligen hemma från jobbet, blev lite längre idag men det gör ju inget när det är 100% ob =) Blev en lugn valborg för vår del, jag jobbade till tre på fredagen och när jag kom hem var jag helt slut och somnade på soffan.. Sen när jag väl vaknade gjorde vi lite tacos och kollade på film, skulle upp och jobba dagen efter så det fick bli tidigt i säng för min del. Testade en efterrätt som jag hittat på recept på jobbet, polkagrisdröm! Väldigt god fast ganska söt =)

Igår var vi på Harrys och bowlade med Matz, Jimmy, Martin och Peffe. Vi är lite oense om vem som vann men jag tror det står mellan mej, Matz och Martin =) Sen åkte jag Marcus och Matz och hämtade pizza som vi mumsade på hemma hos Jimmy. Blev en sväng till Harrys igen sen när klockan var lite mer "lagom" för utgång fast det var inget drag där alls =( Satt nere vid bowlingen och snackade lite innan vi åkte hem vid halv ett tiden. Jag skulle ju upp och jobba idag igen så det var bara skönt för min del att det inte blev längre.. Men jag hade ju sagt att jag kunde köra dom så jag hade väl fått skylla mej själv isåfall :P
Var ganska mycket folk i affären idag, det märks att det har börjat droppa in fler och fler sommarölänningar och turister =) Alltid kul med lite nytt folk =)

Matz, Tesso, Martin och Moa var här nyss med hojarna och retades med oss, fast det är nog mest Marcus som tar åt sej av det och saknar att köra.. mej gör det faktiskt inte så mycket....än... :P hehe Dom skulle bara hem och byta om och sen komma tillbaka hit och grilla med oss =) Hoppas dom kommer innan solen går ner bara :S
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar