torsdag 10 juni 2010

Snart semester! Nu är det bara 2 jobbdagar kvar innan det äntligen är dags för lite semester och Lelle veckan! Ska bli hur gött som helst att träffa alla goingar igen efter ett helt år =D Hoppas bara på bättre väder än förra året för då var det fanimej inte kul.. regn regn regn och svin kallt =( men i år har vi ju stuga iallafall så nu gör det ingenting om det regnar på nätterna :P

Var ledig i går och hade Susanne från jobbet här på besök =) Hjälpte henne att slinga håret och så gjorde vi lite god mat och kladdkaka innan det var dags för henne att åka och jobba. Resten av dagen blev det ingenting gjort alls, hade planerat att gå på bio på kvällen men vi tyckte inte det var någon bra film att se så det får vänta ett tag till :P

Idag har jag också varit ledig och Marcus med för engångs skull =) Var på sista sjukgymnastiken i morse och sen sista akepunkturen, har inte kännt sådär jätte stor skillnad men hon ville ändå att jag skulle höra av mej i augusti för att följa upp min värk och se hur jag känner mig då =) Ska börja på friskis nu med Marcus istället och träna själv, hoppas bara jag har sån självdiciplin så jag går dit :S men Marucs lär väl tjata på mig antar jag (Hoppas jag!) =) Blev en vända på stan också på förmiddagen och köpte fin fina solglasögon till Lelle, vi kommer lätt vara dom snyggaste där :P Sen kom Marcus bror Andreas hit mej hojen, han ska också följa med till Gotland på söndag. Åkte och käkade lite thaimat och sen blev det en vända till på stan=) Gick en sväng in till HM och självklart hittar Marcus och Andreas dom fulaste linnerna som finns i butiken. Dom kostade bara 5:- styck så dom köpte 6 stycken som dom (tror) ska ha på sig på volleyboll turneringen på Lelle.. Har en känsla av att det bara är dom 2 som kommer ta på sig dom och alla andra vägra :P Visst är dom väl fina?! :P

Nu ikväll har det bara varit slapp framför tv:n med två filmer.. måste ju ta det lugnt nu innan Lelle så man inte tröttar ut sig redan nu :P Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar