måndag 7 juni 2010

Usch nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera här igen.. sorry! Har egentligen inte hänt sådär jätte mycket här hemma mer än det vanliga :P Vi var i Karlskrona med mamma och pappa och hälsade på Bente och Micke i lördags och hade det jätte trevligt =) Vi åkte färjan ut till Aspö och tittade runt där lite och fikade och så åkte vi runt och kollade i Karlskrona lite.. Lånade med oss Andreas systemkamera och tog lite bilder =)




Söta lilla Felix =)
På kvällen åkte jag och Marcus hem till Matz och festade lite, hamnade inne på Harrys men där var det halv dött så det fick bli en vända till Olearys istället där det var betydligt mer folk =) Hade med oss Andreas andra kamera men när vi kom hem upptäckte vi att han inte hade packat ner datasladden så vi kan inte lägga in bilderna i datorn tyvärr.. Ska be honom ta mer den när han kommer på torsdag.
Igår var vi på auktion i Bergkvara och hittade äntligen möbler till balkongen! Vi hade ju tänkt oss rotting möbler från början, antingen en två sitts soffa och två fåtöljer eller en hörnsoffa men det blev ingetdera :P Hittade istället ett matbord och fyra stolar för en väldigt billig penning =) Tycker det blev riktigt fint där ute! =)



Har jobbat idag, skulle vart i kassan 14-21 men Jenny blev dålig så jag fick vara i förbutiken 13-18 istället =) Skönt att slippa stänga igen :P Ikväll har Maria och Björn varit här med lilla Elias och fikat lite och invigt dom nya balkongmöblerna =) Hoppas det blir en längre visit nästa gång och så ska vi åka och hälsa på dom snart, jag har aldrig varit hos dom så det ska bli kul att se hur dom bor =)
Nähe nu får det bli sängen för min del, ska upp och jobba vid 7 i morron så jag behöver sova några timmar iallafall :P

3 kommentarer:

  1. Jag jobbar på Ica Kvantum i Färjestaden =)

    SvaraRadera
  2. Det var mycket trevligt om man bortser från en viss liten sur unge.. får ses snart =) Hoppas ni har det bra på er lilla resa <3 Hälsa min favoritterrorist! kram!

    SvaraRadera