tisdag 31 augusti 2010

jobb dags snart.. känns sådär, hade mycket hellre varit hemma och gjort absolut ingenting men en sån dag hade jag igår så jag får nog nöja mig med det =) Fyndade massor på Gekås i lördags! Köpte blandannat födelsedags presenter till bror som fyller 32 i morron (grattis gamling!) och så köpte jag lite saker till Moa och massa andra bra att ha saker :P Fick en kaffebryggare av mamma också, tack tack! =) Kom hem runt 21 men kände mej inte alls trött så jag åkte in till Harrys där Marcus, Matz, Jocke och Tomas var. Det var nog faktiskt första gången jag hade kul ute nykter! Och det var tack vare att Matz och Tomas fått i sig liiiite för mycket dricka så man kunde inte göra annat än att skratta åt dom =P I söndags åkte jag ner till köpstaden och klippte lite till på håret, kände mig inte riktigt nöjd med det innan men nu flikade dom ur det lite så nu är det bättre! Åkte upp till mamma sen med Marcus och åt lite god mat och sen när pappa kom hem från jobbet spelade vi lite kort och snackade lite =)

Igår hade jag och Marcus 2års dag!
Tänkte att jag skulle få sova ut igår men icke, vid kvart i sju ringde Nicklas från jobbet och väckte mej och ville att jag skulle jobba.. men det ville inte jag så dom löste det på annat sätt. Sen somnade jag om frammåt åtta tiden men vid nio ringde det på dörren och där stod en taxi chaufför och skulle hämta någon Johan Nilsson, ingen aning om vem det är? Var ingen idé att försöka somna igen så jag läste en stund istället. Hade tänkt städa och dona lite här hemma men jag orkade verkligen inte så det blev en riktig slappar dag. Fixade lite lassange tills Marcus kom hem men vi hann inte ses så mycket ändå för vid sju skulle jag till Runsbäck och LA Nails på återbesök med naglarna, blev mycket bättre denna gången! Bild kommer senare i kväll..
Idag har jag däremot varit duktig och städat och fixat här hemma, känns så skönt nu när det är gjort! =) Nähe nu är det dags att bege sig till jobbet, har stängning i förbutiken i kväll och nu har vi börjat med dom vanliga stängningstiderna igen så jag slutar redan vid sju =)
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar