lördag 28 augusti 2010

God morron! eller natt kanske?

Jag vet... har verkligen varit urkass på att uppdatera här =( Men jag har faktiskt varken haft tid eller lust att skriva något, och så har det inte hänt något speciellt nu heller för den delen :P Jobbar på som vanligt på Ica fast nu är jag mest i förbutiken istället för charken, kul att variera sig lite =) Fick en impuls att göra något åt mitt hår i går kväll när jag slutat jobba så jag gick till dropp in på köpstaden och klippte av mig allt =) Är riktigt skönt kan jag lova men känns hur konstigt som helst! Har ju haft långt hår ganska länge nu så det är väl inte så lustigt att det känns ovant men man vänjer sig väl :P


Ni undrar kanske vad jag gör uppe den här tiden på dygnet? Det är så att jag och mamma ska åka till Ullared idag =D Så klockan ringde vid 2:50 i morse och nu sitter jag här med en kopp kaffe och väntar på att bli hämtad =) Ska bli ur kul =) Fast det brukar det bli när jag och mammi hittar på saker

Ska försöka uppdatera lite bättre nu i fortsättningen så ni vet vad som händer i mitt extremt händelserika liv :P
xoxo

2 kommentarer:

  1. Du blev jättefin i håret :) hoppas att ni hittar bra grejer i ullared, kul att vara där , o roligt att läsa din blogg o få vara med lite mer i era liv Kram Bente

    SvaraRadera
  2. Men det blev dyrt!!!!!

    SvaraRadera