onsdag 15 september 2010

Nu har jag semester igen =) Fast bara tills på måndag så det är en kortis denna gången =) Har jobbat i förbutiken några dagar nu och det märks verkligen att sommaren är över, på både ett bra och dåligt sätt faktiskt. Är riktigt skönt nu när tempot lugnat ner sig och man hinner mer allt man ska göra men det är samtidigt kul när det är massa folk och man har att göra hela tiden. Men men det är ju snart sommar igen, är ju bara 8-9 månader kvar =)

Hade ju besök här av Marcus mamma och mormor förra veckan och nu hittade jag den här bilden i datorn =) Sorry Bente men jag kunde inte låta bil att lägga upp den :P


Har varit och fixat till naglarna igen, sista bilden är faktiskt mina egna utan tippar =) *stolt*



Efter jobbet idag åkte jag hem till Susanne och gjorde marsipanlöv till bröllopstårtan vi ska göra på fredag, blev en jäkla massa så jag hoppas att dom räcker =) Åker till Göteborg i morron förmiddag, fast hennes bror och tjej gifter sig inte förrän på lördag. Men det är ju alltid mycket som ska förberedas inför ett bröllop så vi har att göra ändå vill jag lova! Men det ska bli riktigt kul att få göra bröllopstårta och dekorera matsalen och greja =) Nu blir det att kolla på film innan det är dags att sova.

Tänkte bjuda på en bild på fasters lilla solstråle också dagen till ära =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar