fredag 10 september 2010

Sjuuuuk! Eller ja inte så mycket längre men jag har varit i några dagar =( Skönt att det gick över ganska fort iallafall =) Var i Nybro och firade Mathias i söndags, han fyllde år den 1:a, vi åt massa god mat som vanligt öppnade presenter och jag gosade med Moa =) När man inte ser henne på ett tag är det helt sjukt så mycket hon har vuxit!
Mamma hade gjort en såndär fin jordgubbsmössa till henne och visst blev hon söt?!
Skulle jobbat tisdag till fredag denna veckan men onsdag, torsdag var jag hemma och var sjuk men idag ska jag jobba iallafall =) Är ledig i helgen men har inte en aning om vad vi ska hitta på, känner inte alls för att gå ut på krogen som alla andra brukar vilja göra så det slutar väl med att jag är chaufför som dom senaste 4:a helgerna :P
Nähe nu ska jag åka till Öland och jobba lite, har stängning i förbutiken idag och jag har en känsla av att det kommer vara en hel del att göra idag, brukar vara det när det är sånt här skitväder :S
Chipp och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar