tisdag 2 november 2010

Oj oj, nu har jag varit riktigt kass på att uppdatera här :-( sorry sorry!! Men trott eller ej så har det inte hänt mycket här hemma, inte mer än vanligt iallafall :-P i fredags var jag i oskarshamn på ica och praktiserade i delikatessdisken och det var riktigt kul! Ska öppna en ny delikatessdisk på jobbet om några veckor så vi som ska jobba i den fick åka upp dit och kolla hur dom hade det i sin =) blir nog kanon när vi väl öppnar, skulle öppna nu på torsdag egentligen men det är typ ingenting som är färdigt än, har inte ens nån kyla i disken.. Men men när det blir färdigt blir det nog bra.. Förhoppningsvis :-P

Hmm vad har hänt mer här hemma då, var hos långmartin i lördags kväll och han bjussade på super god mat =) är bra att bo granne med en kock:-P sen blev det harrys en svänga som vanligt fast det var alldeles för mycket folk där för att det skulle vara kul, gick inte att komma fram nånstans =(

Har varit ganska mycket jobb nu men igår var jag faktiskt ledig =) hade lite egentid och färgade håret och sen blev det en tur till ikea med jimmy för att shoppa lite. Egentligen var det han som skulle handla men jag kom hem med lite jag åxå, som vanligt när man är där:-P jag har nog aldrig varit där utan att lyckats handla hem någonting! Får nog bli en utmaning tills nästa gång:-P

Nu får det nog bli sängen och försöka sova lite, upp och jobba i morron igen.. I helgen blir det 30års kalas på lördagen och sen till karlskrona på söndagen och fira bente och micke som båda fyller år snart =) kuligt! Nähe, natti!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar