måndag 6 december 2010

2:a advent.. redan!
Tiden bara flyger förbi, är redan en vecka sen som jag satt här och skrev sist! Händer inte mycket nu förutom jobb jobb och åter jobb. Men vi börjar komma in i delikatessen nu och det känns bättre och bättre för varje dag. Det är väl egentligen nu som först som kunderna börjar förstå att vi har öppnat, man får höra många gånger om dagen att det verkligen var på tiden att vi öppnade en disk. =)

Har fått en förfrågan om jag vill göra en bröllopstårta till en jobbarkompis bror som ska gifta sig i maj och självklart svarar jag ja på det! Ska bli urkul att få göra den, vet inte riktigt hur den ska se ut än men jag har ju ett tag att fundera =) Temat var vitt och silver än så länge så det finns ju hur mycket som helst man kan hitta på!

Igår var jag i Nybro efter jobbet och hälsade på bror med familj. Lilla Moa har växt såå mycket! Var jätte mysigt att få gosa lite med henne, var ju ganska länge sen jag var där sist. Försökte få henne att säga "Ida" men det ville hon inte, var bara pappa, lampa och dää :P Sen blev det bio vid nio med Jimmy, såg "Due date" men den var faktiskt inte så jätte bra =( Den verkade betydligt bättre på reklamen och när man läste om den. Var faktiskt länge sen jag såg en bra bio film, undrar om det är jag som har blivit kräsnare eller filmerna kassare? :P

Idag är jag ledig! Var så skönt att vakna av mej själv idag och inte väckarklockan! Blir stan en sväng med mamma och så en tur till Ikea också, kanske ska jag till Påryd sen och hälsa på Malin, Andy och Theo men jag vet inte riktigt säkert än.. Sånt som märks :P
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar