måndag 27 december 2010

God fortsättning allihop! =)
Har faktiskt inte hunnit med att blogga nu över julen, har varit fullt upp mestadels hela tiden men allt som ska donas och fixas. Men nu har jag lite tid över innan det är dags att åka till jobbet vid ett =) Blev en lugn och skön jul hemma hos mamma och pappa, var där redan den 23:e och firade med Mathias, Emelie och Moa då dom skulle spendera julafton hos Emelies syster i Nybro. Massa god mat som vanligt, fin fina julklappar och uppesittarkväll med bingolotto. Moa verkade väldigt nöjd med sina klappar, hon fick en gå vagn av farmor och farfar så nu är det bara att knata på =)

På julafton åkte jag och Marcus tillbaka till ön igen för att fortsätta julfirandet med mamma pappa och mormor. Trots snöstorm och en jäkla massa drivsnö hämtade vi mormor i rullstol, tur man är envis för annars hade det nog aldrig gått! Massa god mat igen och så julklappar till resten av oss, jag och Marcus fick en glassmaskin! Den kommer nog gå varm i sommar :P Hade planer på att sova över på ön men vi valde att bege oss hemåt, vi kom en bit men på vägen mot ölandsbron hade det drivit igen ordentligt. En snöplog stod där och försökte få bort snön men det fick komma dit en hjullastare också sen löste dom det =)

Danton är julfin =)

Juldagen skulle jag jobbat men jag ville inte köra i det vädret som var så jag fick stanna hemma. Blev städning och lite fix inför kvällen för min del medan Marcus åkte till Media Markt och köpte en ny TV=) Så är det någon som är intresserad av en 43tums plasma så vet ni vart den finns =) På kvällen hade vi lite folk här och vi käkade lite gott och spelade Kinect =) Igår var det en såndär härligt lugn söndag när man inte gör någonting, helt i min smak :P

Redo för partyt :P

Dags att göra sig i ordning för jobbet nu, ha´de!
xoxo

1 kommentar:

  1. Lika snygg som alltid ;) Du ser ut att passa bra i mammarollen, dags för en egen snart? he he

    Hälsa Marcus och tusen tack för julkortet, själv hade vi det sååå stressigt så jag glömde fan att skicka mina :S Men ja, vad gör man? Vi får skicka desto snyggare nästa år ;)

    puss och kraaaam

    SvaraRadera