tisdag 4 januari 2011

Nytt år nya möjligheter! =)
Känns lustigt att säga 2011, var ju nyss det var millenium firande!


Och vilket firande det blev sen! Trots att jag jobbade till klockan tre så hann jag med både det ena och den andra =) Plockade upp Jimmy och hans bror på vägen hem och satte dom i arbete med än gång vi kom innanför dörren men matlagning. Eller ja, iallafall hacka sallad och smaka av bålen :P Började rulla in lite folk framåt halv sju hugget och då blev det välkomstdrink och sen massa god mat. Spelade lite spel och körde lite twister också men det är inte det lättaste när man har klänning kan jag säga! :P En riktigt lyckad kväll blev det iallafall och jag hoppas att alla hade lika skoj som vi hade det här hemma =)

Nyårs naglarna =)

Jag och bästis

Lördagen spenderades i soffan, var inte ens utanför dörren i 5 minuter på hela dagen! Pröjde igenom ett gäng filmer och bara hade det lugnt och skönt tillsammans med Marcus och Mimmy =)

Nu har det varit jobb i några dagar men nu är jag ledig i 2! I morron blir det nog en tur på stan, behöver en ny vinterjacka så jag tänkte att det var bra att passa på nu när det är rea =) Blir nog att spela lite kinect i kväll, om vi nu lyckas få det att fungera som vi vill. Vår nya tv kan vi inte hänga upp på väggen än tyvärr, fästet som den ska hänga i lossnade på nyårafton men som tur var stod Marcus där så han lyckades fånga den! Hua hade inte vart ett kul nyårsfirande annars :S

Ses och syns! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar