lördag 8 januari 2011

Är det äntligen slut på all snö? Jag hoppas verkligen det iallafall, känns som om vi har fått så det räcker och blir över för flera år framöver!

Igår blev det kort dag på jobbet, slutade jobba redan vid 12 för vid 13 så var det dags för begravning av matz pappa Conny =( var en riktigt fin ceremoni i kyrkan och efteråt följde jag med hem till matz mamma Eva på lite smörgåstårta. Jag hoppas verkligen att du vet att jag finns här för dig min vän, när som helst på dygnet om du behöver prata Eller bara ha sällskap. <3

Är min lediga helg denna helgen men ska hoppa in i morgon och jobba istället för Evas så det får bli en lugn och skön helg=) sitter hemma hos Marcus farmor och farfar nu och ska snart äta lite god mat och spela lite kort. Får bli en sväng hem till Marcus mormor i orrefors också i eftermiddag, var på tok för länge sen vi var där och hälsade på! Vi får se vad kvällen sedan har att erbjuda men jag kan tänka mej att det blir lite tvspelande iallafall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar