måndag 24 januari 2011

Och så var även denna måndagen till sin enda, förstår inte riktigt var dagarna tar vägen? Fast det är faktiskt ganska skönt att dagarna rullar på ganska fort just nu, har lite gott och blandat att se fram emot =) Men mer om det senare..

I lördags var det dags för "reunion fest" här hemma, när vi var som flest var vi nog 20 pers ungefär =) Blev en riktigt lyckad kväll och jag tror inte jag är ensam om att tycka det! Var dålig på att ta bilder tyvärr men Elin och David tog ett gäng så jag tänkte låna några av deras när dom lägger upp sina på facebook =) Söndagen fick bli en härlig slappar dag med pizza och film, kollade på Avatar med Jimmy Hult på eftermiddagen och sen fick det bli en Harry Potter film =)

Idag ringde klockan vid 9.30 men varken Marcus eller jag orkade inte gå upp så vi låg kvar enda till 11.30 =) Sköööönt med lång sovmorron =) Började jobba vid ett och hade stängning idag så jag hann inte träffa Marcus innan han åkte och jobbade så det var bra att vi fick förmiddagen ihop iallafall =)

Nu till anledningen till att jag vill att dagarna ska gå fort då, på onsdag ska nämligen jag och Marcus på möte hos Myresjöhus och prata om ett husbygge! Beställde för en tid sen huskataloger från massa olika bolag och ett av husen i Myresjöhuskatalog visade sig vara vårat drömhus! Så på onsdag blir det att prata lite budget, tomter med mera med mera, ska bli skit spännande =)

Här kommer lite bilder på huset från Myresjös hemsida:



Får skriva på onsdag eftermiddag hur det gått för oss om det blir något bygge inom en snar framtid eller inte! :P

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar