onsdag 23 mars 2011

Blev en riktig syskondag igår, mysigt! Mathias hämtade mig här hemma vid 7.30 tiden och så bar det iväg mot huvudstaden =) Vägen upp gick jätte fort trots felkörningar (var faktiskt gps:ens fel! Den hade inte dom senaste uppdateringarna om man säger så :P) MEN tyvärr var bilen Mathias skulle kolla på var inte så bra som vi trodde den skulle vara, mycket vägljud och plastig och kändes helt fel efter att ha åkt i hans audi i 5 timmar =( Så det blev ingen bilaffär till försäljarens förtret som redan hade skickat köpekontrakt (som han skrivit på!) hem till Mathias, ställt på bilen och skickat hem ägarbyte papper till Mathias. Gör man så? Brorsan hade inte sagt att han skulle köpa bilen bara att han ville komma och kolla på den. Han hade betalt en handpenning på 5000 så att bilen skulle vara kvar om han nu ville köpa den men aldrig sagt att det var bestämt att han skulle ha den. Men seriöst, finns det verkligen folk som köper en bil över telefon utan att ha sett den? Lustigt tyckte vi iallafall.. Var hemma igår kväll runt halv nio så då började jag med dekorationerna till dagens tårta pappa skulle få =)

Blev att gå upp hyffsat tidigt idag för att få färdigt tårtan, skulle på massage vid ett så jag ville vara färdig innan dess =) Blev inte jätte nöjd med den tyvärr men pappa verkade glad iallafall =)


Ljusa bottnar
Skumbananfluff
Chokladmousse
Spacklad medbsmörkräm
Täck och dekorerad med sockerpasta

Så i eftermiddag har jag varit på Öland och firat pappsen, Mathias, Moa, min farbror Lennart och hans sambo Eva var också där =) Tog som vanligt lite fina bilder på Moa

Nähe nu tänker jag gå och lägga mej, börjar inte jobba förrän vid 12 i morron men känner att jag behöver sova lite =) Natti!
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar