måndag 21 mars 2011

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera här igen, fast ärligt talat så har det inte hänt så speciellt mycket sen senast jag skrev :P Var och hälsade på hemma hos Evelina och Simon i deras nya hus i lördags, gissa om vi blev sugna på vårt hus nu eller! =) Tog lite fina bilder på deras kissar..


Sen på kvällen var jag och Marcus bjudna hem till Mattias och Emelie som bjöd på jättegod mat, oxfilé med potatisgratäng och till dessert fick vi super god kladdkaka med daim på, mums! Efter allt ätande åkte vi in till stan och bowlade, så dåligt som det gick för mej i lördags har det inte gått på flera år! Fast jag vågade inte riktigt köra så som jag brukar göra med tanke på stygnen i nacken så det var väl därför det gick kasst =( Blev en tur in till Olearys efter, var väldigt länge sen vi var där så det var trevligt =) Här är lite bilder från kvällen..

Igår var jag och Marcus och hälsade på hemma hos Mattias och Louise som har byggt nytt hus i Saxnäs, riktigt kul att se hur dom har planerat sitt och vilka tapeter dom har valt =) Dom har byggt villa Nybro så dom har nästan ett sånt hus som vi ska ha. Idag var det jobb dags igen, ganska lugnt på jobbet fast tiden gick ganska fort ändå, som tur var :P Nu i kväll har jag fixat med tårtan pappa ska få på onsdag när han fyller år, tänker inte säga vad det är jag gör än ifall han får för sig att läsa här på bloggen =) I morron ska jag upp tidigt för att följa med brorsan till Stockholm där han ska köpa bil, tyvärr inte till mej :P Så det får nog bli att gå och lägga sig snart så jag orkar ta mig upp! Är som tur är ledig på onsdag också så jag får vila ut då =)
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar