lördag 26 mars 2011

Jag är sjuk =( Efter jobbet i torsdags kväll började jag känna mej illamående och hängig så jag gick och la mej ganska tidigt. Fick inte ligga i många minuter innan det var dags att springa upp till toaletten.. maginfluensa :S Blä, fy och usch!! Har inte haft detta sen jag bodde hemma hos mamma och pappa och det är verkligen ingenting man har saknat! Sån tur var så var Marcus iväg och jobbade så förhoppningsvis har jag inte smittat honom också, jobbigt om han blir dålig när han är ute och kör :S Så igår var jag hemma från jobbet och vilade mesta delen av dagen. Matz var snäll och handlade hallonkräm och mjölk till mig, inte för att jag fick behålla det men gott var det ju iallafall :P Är hemma idag också, har fortfarande lite feber och huvudvärk men jag hoppas det är borta till i morron för då tänkte jag jobba iallafall.. Har inte riktigt råd att förlora en söndag till denna månaden, 100%ob ni vet :P

Så idag blir det väldigt lugnt för min del, Marcus ligger fortfarande och sover och vet inte riktigt hur länge han har tänkt göra det. Tror han kom hem vid 5 tiden så han lär väl ligga kvar en stund till iallafall. Nu ska jag släppa ut kissarna i det fina vädret, Ceasar går runt och runt här och tjatar på mig :P

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar