lördag 2 april 2011

Oooh härliga lördag! Så skönt med en helt oplanerad dag! =) Har varit mycket jobb i veckan så nu är det skönt att inte göra någonting :P Var på smålandsvillan i tisdags och målade upp vart på tomten huset och garaget ska stå och tomten såg riktigt stor ut! Skönt att få en stor tomt på baksidan av huset så vi kan ha en rejäl altan och Marcus kanske kan få sin badtunna :P Nu är det lite dö tid på hus fronten för oss medan dom börjar bygga i fabriken så vi får bara vänta snällt tills dom hör av sig nästa gång =)

Igår efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa för att baka Moas 1års tårta hon ska få på söndag, ska bli en Pingu när jag är klar =)


Blir lite tårtbak idag också, pappas jobbarkompis fyller år på måndag så jag ska göra en tårta till honom med en truck =) Om jag nu lyckas :P Nu kom Marcus upp också, han har jobbat i natt så jag trodde han skulle sova längre men nu fick vi ju lite tid ihop iallafall =) Får se vad vi ska hitta på för något! Ha en underbar helg mina vänner =)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar